Sunday, July 15, 2012

350. Focus

Zairopray paling ramai muaturun berbanding 2 aplikasi saya yang lain. Aplikasi yang berguna sememangnya sangat dicari oleh para pengguna telefon pintar. Terima kasih saya ucapkan kepada semua yang mengunakan aplikasi saya.

Selepas ini saya bercadang untuk mengilap aplikasi sedia ada. Ini kerana jika kuantiti dipentingkan ianya tidak memberikan kualiti yang diharapkan.

Masa mula-mula beli telefon pintar, macam-macam aplikasi yang dimuaturun. Setelah masa berlalu, hanya beberapa aplikasi sahaja yang kerap digunakan.

Rakan saya bertanya tentang aplikasi yang bagus dalam Andeghoid. Dia baru membeli Galaxy S3, weiwit.

Disenaraikan aplikasi default dan aplikasi pihak ketiga yang berguna pada hemat saya:

Aplikasi Default:

1. Gmail

2. Task

3. Google Maps

4. Mini Diary

Aplikasi Pihak Ketiga:

1. Twitter

2. Facebook for Android

3. Opera Mini

4. Touch
 
5. iQuran (Ada 2 versi iaitu ringan dan berbayar)

6. Google+

7. Google Reader

8. Mobilia Chess (Ada 2 versi iaitu iklan dan berbayar)

9. DroidFish Chess

10. ChessBase Online (Ada 1 versi iaitu berbayar sahaja)

Terdapat sedikit perbezaan dengan senarai saya pada tahun lepas, hu2. http://zairochess.blogspot.com/2011/04/318-android-and-me.html

#zairo