Monday, September 6, 2010

289. Bukan Ilusi VI

Pindah lagi. Mungkin ini yang terakhir. Penat sudah sebenarnya asyik pindah randah. Tapi apakan daya. Takdir penentu segalanya.

Saya sudah bagi notis 2 bulan. Saya ada banyak impian yang belum tercapai. Mungkin ini peluang saya untuk mencapai apa yang dihajati.

Di sini saya banyak belajar menda baru semasa menyiapkan kerja. Saya sangat menghargai setiap ilmu yang saya belajar. Ada yang saya abadikan dalam blog dan kebanyakannya saya coretkan dalam kitab saya untuk rujukan kelak.

Sempena Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelang, saya memohon maaf atas kesilapan yang saya lakukan semasa menjalankan tugas. Akhir kata terimalah pantun dari saya, saya jual ye ahaks:

Dulu Xubuntu sekarang Xubuntu,
Masih setia dengan Xubuntu,
Maaf zahir dan batin kepada kamu,
Semoga kalian gembira selalu.

#zairo